Remont NFZ w Jeleniej Górze: Obsługa przeniesiona na Plac Piastowski 1A!

Wkrótce w Jeleniej Górze zaczną się prace modernizacyjne w budynku Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ przy ul. Wolności 18. W związku z tym, od 14 kwietnia, obsługa klientów zostanie tymczasowo przeniesiona do lokalu przy Placu Piastowskim 1A.

Modernizacja budynku przy ul. Wolności

Po 25 latach użytkowania, siedziba NFZ w Jeleniej Górze potrzebuje gruntownej przebudowy. Projekt zakłada stworzenie nowoczesnej przestrzeni, dostosowanej do współczesnych wymagań. Nowa sala obsługi będzie wyposażona w elektroniczny system kolejkowy, wygodną poczekalnię oraz pomieszczenia dla klientów wymagających prywatności. Znajdzie się tam również toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami, kącik dla dzieci oraz miejsce dla opiekunów z dziećmi.

Przeprowadzka i tymczasowe rozwiązania

Zakres prac renowacyjnych wymusi czasowe zamknięcie budynku przy ul. Wolności. Dlatego NFZ przeniesie się na czas remontu do lokalu przy Placu Piastowskim. Przeprowadzka rozpocznie się 11 kwietnia, jednak nie wpłynie to na bieżącą obsługę, która potrwa do godziny 16.00. Od 14 kwietnia klienci będą obsługiwani w nowej lokalizacji od godziny 8.00 rano.

Godziny pracy i zakres usług

Placówka przy Placu Piastowskim 1A będzie działać w tych samych godzinach co dotychczas: w poniedziałki od 8.00 do 18.00, a w pozostałe dni robocze od 8.00 do 16.00. Zakres spraw, którymi można się tam zająć, pozostaje niezmieniony. Klienci będą mogli m.in. uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego, potwierdzić Profil Zaufany, podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne, a także uzyskać informacje o leczeniu uzdrowiskowym.

Dojazd do nowej lokalizacji

Nowa lokalizacja NFZ jest dobrze skomunikowana z resztą miasta. Najbliższy przystanek MZK to Plac Piastowski 22, obsługiwany przez linie 2, 4, 6, 9, 17, 18, 22, 23 i 26. Dzięki temu klienci będą mogli łatwo dotrzeć do tymczasowej siedziby.

Przedstawiciele NFZ podkreślają, że mimo skomplikowanego charakteru przedsięwzięcia, dołożą wszelkich starań, aby przejście przebiegło jak najsprawniej dla wszystkich klientów.